pátek 29. března 2013

My new books - březen












Královna školy a hvězda místních roztleskávaček Alona Dareová je předurčena pro skvělou budoucnost. Její život však končí nečekaně pod koly autobusu. Všichni si myslí, že je navždy pryč, ale... Alona zůstala ve světě živých jako duch. Pouze jediný člověk ji může vnímat - spolužák a totální lúzr Will. Podaří se jim překonat vzájemnou nechuť a pomoct jeden druhému? Proč Alona neodešla skrze jasné světlo do onoho světa?





Myslíte si, že vidět, o čem ostatní sní, je skvělé? Naopak, je to děsivé, nebezpečné a může vás to stát i život.
Jmenuju se Janie a věřila jsem, že vím, co mě v budoucnosti čeká. Myslela jsem si, že jsem s tím smířená. Nesnesu však pomyšlení na to, že stahuju Cabela s sebou. On je skvělý a já na pokraji sil. Musím navždy zmizet, aby mohl žít naplno.
Může můj osud zvrátit cizinec, který mi vstoupil do života? A opravdu mě čeká jen zlověstná budoucnost a ani plamínek naděje na lepší dny? Musím si zvolit, čas běží a jde o život...



Že mám moc po svém otci, bohu moři Poseidonovi, už víš... Že patřím do Tábora polokrevných, už taky víš... Ale na spoustu otázek neznám odpovědi ani já. Kam se poděla bohyně Artemis?
Jaké nebezpečí a záhadné příšeře byla na stopě? Mám na sebe vzít děsivé Titánovo prokletí, kterým by se naplnilo proroctví Orákula? Jsem Percy Jackson a vydávám se se svými přáteli z Tábora polokrevných na další výpravu do mytologického světa.
Vezmeme tě s sebou, chceš?



Sedmnáctiletá Sára byla poslední z party, kdo neměl OPRAVDOVÉ zkušenosti s kluky. To se ale změnilo a teď prožívá svoji první velkou lásku. Na dovolené ve Španělsku potkala báječného kluka - Joea a všechno je téměř super... alespoň ze začátku. Zničehonic však Joe zmizí, nezvedá telefon, neodpovídá na zprávy. Co když Sáru jen využívá? Podaří se jí odhalit pravdu?






Vydejme se do Velwetie, tajemné země obývané Temnovlky - nesmrtelnými bytostmi, ze kterých jde strach a lidé jsou pro ně pouhou kořistí.
Minulost vlkodlaka Nerana, nazývaného Syn pekel, je s Temnovlky pevně svázána. Pouze čarovný nektar Étarlininy slzy by mu mohl pomoci se odpoutat a zvrátit svůj osud. Musí uzavřít spojenectví s elfkou Liadel, kterou ze srdce nenávidí. Podaří se mu odhalit její tajemství? Bude Neranovi odpuštěna dávná zrada? Ve Velwetii mezitím propuká boj temných sil - třinácti démonů. Neran je vtažen do bitvy o moc. Kdo zvítězí, rozhodne o osudu celé země.



Jsem prokletá.
MÁM DAR.
Jsem zrůda.
JSEM VÍC NEŽ JEN ČLOVĚK.
Můj dotek je smrtící.
MŮJ DOTEK ZNAMENÁ SÍLU.
Jsem jejich zbraň.
BUDU SE BRÁNIT!

Nikdo neví, proč je Juliettin dotek smrtící, ale Obnova s ní má své plány. Chtějí ji použít jako zbraň. 
Ovšem Juliettina představa je úplně jiná... 
Kniha, kterou držíte v ruce, vás bude děsit.
TUHLE KNIHU NEBUDETE MOCI ODLOŽIT!

5 komentářů:

  1. Počkej! Ty máš Jsem roztříštěná? Závidím! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já chci Roztříštěnou taky! Krásné knihy :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mezi nebem a zemí by som chcela 8)
    Shatter me je skvelé, rada by som to mala aj doma 8)

    OdpovědětVymazat
  4. Samé super knihy, najviac závidím Mezi nebem a zemí :)

    OdpovědětVymazat