sobota 1. září 2012

On my wishlist (3)

Meme Book Chick City. Cílem je zveřejnit knihy, které si chceme koupit. Já bych si chtěla pořídit:

Šestnáctileté Poppy zbývá pár týdnů života. Trpí rakovinou slinivky a není šance na vyléčení. Její dlouholetý přítel James jí nabídne řešení. Tím však poruší přísné zákony Říše temnot a teď ho čeká trest za vyzrazení tajemství a za lásku k člověku. Bude mít Poppy dostatek odvahy, aby se dobrovolně stala upírem? Podaří se jim společně uniknout před nejhorším trestem?

Knižka mě zaujala už svou obálkou. A když jsem se dozvěděla, že za sérií stojí L. J. Smith, přepadla mě zvědavost. Z její první série v Česku - Upíří deníky - jsem byla taková rozpačitá. Tajný kruh nebyl tak špatný, jak jsem se bála. K Temným vizím jsem se sice zatím nedostala, ale všichni tvrdí, že je série ještě lepší. A tohle vypadá na první pohled zajímavě! :)

3 komentáře:

  1. Vyzerá to zaujímavo, len sa bojím ako to dopadne 8D

    OdpovědětVymazat
  2. Já L.J.Smith nemusím, takže si tuhle knížku ani její pokračování nepřečtu.

    OdpovědětVymazat
  3. Anotácia vyzerá dobre. Veľmi dobre. Ale ako poznám Smithovú, vyklopí sa z toho niečo čudné. :D Ale aj tak si to prečítam.

    OdpovědětVymazat