neděle 1. července 2012

Meme

Waiting on Wednesday

Zveřejněné příspěvky: 8
Z toho přečtených knih: 6
Stav: pozastavený, znovuobnovení v daleké budoucnosti
Pořádá: Breaking the Spine
Cíl: každou středu vybrat knížku, kterou si chcete přečíst
Vztah: toto meme je sice opravdu skvělý nápad, ale těch knih, co bych si chtěla přečíst je zkrátka tolik, že by to toto meme neutáhlo... :))



Trailer Thursday

Zveřejněné příspěvky: 4
Stav: brzy snad obnovené
Pořádá: těžko říct, ale našla jsem ho u Syki
Cíl: vybrat si trailer ke knize, publikovat k ní obálku, anotaci a napsat svůj názor
Vztah: toto meme mám strašně ráda, nevím, proč jsem s ním přestala, ale určitě s ním brzy začnu! :))

On My Wishlist

Zveřejněné příspěvky: 6
Z toho koupených knih: 4
Stav: pozastavený, obnovení neplánované
Pořádá: Book Chick City
Cíl: zveřejnit knihy, které si chceme koupit
Vztah: o toto meme jsem se pokoušela, ale prostě si mě nezískalo, takže jsem s ním přestala...